Lördag

Igår var det Mikaelas födelsedag, hela 22år fyllde hon.. vilket slog mig att jag fyller ju 21 i oktober. Tiden går alltför snabbt.
 
    Hade iallafall fullt upp igår, skulle egentligen vilja hinna med att se några filmer som pappa köpt men det får komma i andra hand. Var ute och åt på olearys me Mikaela igår iallafall, supergott.. starkt var det, nästan lite för starkt, men bara nästan.
     Köpte btw en vinflaska och bakade muffins till henne, hoppas de smakar bra ihop med vinet, väntar på en recension från henne :) Efter middagen åkte jag hem o gick ner på coop o köpte en bok som jag läste igår. Hmm som att jag inte har nog med böcker, men det lönade sig mer att köpa den än en skvallertidning. I vilket fall så somnade jag  i soffan (precis som vanligt) men vaknade av mig själv, coolt. Läste lite till o sen somnade jag om.
    Hann ju med en hel del igår, promenix i solen, ett långt bad, åkte runt lite, handlade o sprang runt i typ alla affärer, bakade, tränade o allt det andra.

Vaknade 8 imorse, super pigg o hade jätte ont i magen, verkligen jävligt ont :(  Det har visserligen gått över efter lite te men halvsegt att jag får ont så fort jag äter det jag inte borde äta. Tänkte ta en promenad men vädret var verkligen inte lockande. Har istället bara yrat runt hemma o tiden har gått snabbt. Har en massa grejer jag vill handla till lägenheten, men funderar på om jag ska orka vänta till 24de då jag, mamma & pappa tänkte åka till
s-vall.

     Har ingen lust att sitta hemma iallafall, så nu ska jag ut. 
  Kalas hos (gårdagens) födelsedagsbarn-et ikväll iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0