Långfredag

Viiiiiilken rolig dag det har varit =) vaknade tidigt imorse.. känner mig av nån anledning extremt utvilad då jag sover hemma så jag vaknar redan vid 8 tiden på morgonen, iallafall, så åt jag o pappa lite frukost o sen åkte vi iväg till träningshuset - step in- whatever o tränade! aldrig hade jag trott att pappa skulle komma iväg o träna, inte för att han är tjock eller nånting - inte ett dugg faktiskt! han jobbar bara i princip dygnet runt så jag trodde aldrig.. men det är ju iofs bara prova- på - vecka....... men ändå =)
 pappa var så duktig, han provade allt, alla maskiner (nästan)! även fast jag kanske inte var världens bästa instruktör, haha. sen så upptäckte han att det finns en massagesäng och där blev han i 20min medan jag tränade lite under tiden. Det var han verkligen värd! stackarn, han kommer säkert ha träningsvärk de närmsta dagarna.

Nu ligger jag i sängen o fryser, jag o mamma har just kommit hem från en lååång promenad i solen denna lååångfredag. Skönt som bara den var det o ännu skönare nu att ligga under täcket o dricka nåt varmt. Borde verkligen plugga, men så skönt att bara koppla av... men jag ska sen.

Längtar till måndag då vi ska åka iväg, ska bli så roligt att göra nåt med både mamma & pappa, alla tre tillsammans =) plus att jag har en massa jag vill handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0