Inget nytt, eller ?

Tillbaka i Umeå och full fart med pluggandet.. inte tid med nånting annat. Hem mot Östersund igen på tis eller ons :)

Ringde läkaren idag för att igår efter middagen fick jag så ont i magen att jag höll på att svimma. Det var verkligen det värsta jag varit med om, hade kramp o så jävla ont när jag skulle sova. Sov inte alls bra inatt o idag har dagen bestått av en massa pluggande så nu är jag helt slutkörd. I vilket fall kollade jag runt lite o kom in på en sida som beskriver en "diagnos" men sympton som stämmer in precis på min mage. Inte för att det gör nån skillnad då det inte finns nåt speciellt botemedel utan man är tvungen att lära sig leva med det. Att få ont i magen av minsta lilla i princip. Stress, äta för snabbt, inte tugga maten riktigt, äta för mycket, dricka kolsyrat, äta fel mat o blablabla... i vilket fall så stämmer IBS (skynda o sök det på google, haha) in bra. Men nu ska inte jag leka läkare här utan imorrn skulle jag återkomma för tidbokning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0