Fredag

Nu har jag precis gjort färdigt bokrapporten eller vad man ska kalla det... blev rätt nöjd då jag fick med allt på tre sidor och jag började igårmorse. Brukade annars ha problem med att jag skrev för mycket, konstigt nog så kan man göra det.. förstod inte det förut, men nu får jag till det och kan rätt bra sammanfatta ganska mycket på ett kort stycke, vilket är en jäkla konst att få till.

Hann med att springa runt på stan med trevligt sällskap i några timmar också, köpte med mig skorna, en väska och världens största morotskaka-bit, mums. Sen på kvällen blev det body pump o pluggande.

Väntar på att klockan ska bli 9.50 så att jag kan se på våra bästa år och efter det blir det en promenad i SOLEN. Så underbart! ...........hmm bara det inte försvinner, skulle kanske gett mig iväg tidigare? Aja, jag överlever..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0