Bakdag

Var uppe tidigt imorse, båda två... klockan 8 =) Började baka omdelbums, var meningen att jag skulle göra ostfrallor med solrosfrön, haha. Blev snarare ost-tekakor med solrosfrön, gjorde helt fel med degen så den jäste inte så bra.. men det var gott iaf =)
     Sen for vi iväg till Mariehem och städade ur rummen, såklart funkade inte dammsugaren på min sida och den på Andreas sida hann nån precis ta (ingen aning om vem) o låste in sig på rummet med. haha. aja, jag sopade och skurade allt... MEN så lyckades vi glömma att lämna nycklarna till hyresvärden, även fast vi stannade till i centrum för att vi skulle handla.. haha. Nycklarna ska vara inlämnade imorrn senast 12, får väl se hur vi löser det.

Nu har jag just bakat kladdkakemuffins, dom vart faktiskt inte såå bra, inte alls kladdiga men det funkar väl iallafall.   Ska iväg på ett body pump pass med Mojdeh snart =)
     Hela veckan kommer att bestå av en jäkla massa pluggande.


Jäklar vad jag bakar och håller på.. har nästan bara stått i köket sen vi flyttade hit haha... så skönt med eget kök :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0