Underbara tisdag!

Är färdig med allt i skolan! Känns hur bra som helst, har bara opponeringssem. kvar på torsdag å sen är första åre avklarat! Inte illa! =)

Igår var sista kvällen - innan sommarlovet- med tjejerna. Den spenderades med middag på Max och Mojdehs super-duper-goda kladdkaka hemma hos Jelena, mycket trevlig kväll!
   Imorse var jag uppe med tuppen för att tamig till dietisten o punga ut penga helt i onödan för lite skitsnack o nyss var jag på stan en sväng med Jelena o nu....nu så funderar jag på att gå ut o sova på gården! STRÅLANDE SOL och KLARBLÅ HIMMEL :)


Ikväll ska jag göra en rikigt god middag till min älskade, det är han värd!


Kommentarer
Postat av: Nathalieviktoriasmode

Hej!

Jag beställade essie nagellacken från http://www.head2toebeauty.com/ och det är tull men det blir ändå mycket billigare än om du skulle handla i sverige :) Allt jag köpte betalade jag ca 500 kr för sen var det tull på ca 200 kr! :) Annars kan du kolla Ebay för där säljer dom essie nagellack för 3-4 dollar och sen frakt ca 4-5 dollar och då är det ingen tull :)

2008-06-03 @ 14:18:03
URL: http://nathalieviktoriasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0