Tandläkarbesök

Tandläkarbesöket gick bra med tanke på omständigheterna - jag är livrädd! Fick bedövning på både in och utsidan o så grejade han på. Måste dessvärre dit TVÅ gånger till innan allt är färdigt för tanden - tandköttet runtomkring, var inte bra
 :´(
  Besöket gick loss på 910kr, ingen dålig timlön... men skönt med friska tänder för mig. Dessvärre var jag tvungen att ringa nån privat tandläkare för nästa besök då de på akut stället inte har tid..synd för jag gillade verkligen de två som fixade idag - hur ofta händer det liksom? Tandläkaren hette Andreas, som min Andreas..


Här hemma har jag rensat en del i mina garderober, fyllde några påsar o sen gav jag upp..tar resten imorrn.


Nu väntar jag på hemma-gjorda köttbullar, godaste! Rätt skönt faktiskt att inte behöva laga mat ett tag nu, även fast jag egentligen tycker att det är skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0