Onsdagkväll

Skönt med promenad, hade med mig Andreas ipod- touchen, som jag bråkade med... de sista låtarna var så dåliga men jag orkade verkligen inte byta...riktigt projekt det där. Tur att jag har min lilla nano som jag kommer bättre överrens med :) haha

Iallafall.. har suttit å läst igenom en del uppsatser nu... verkar som att en hel del inte är klara med sin. Måste kännas tungt att släpa med sig det till nästa termin. Varför göra det svåra än nödvändigt då det är en B - uppsats? Spara med intervjuer och tusen olika metoder till C - uppsatsen istället. Jag är glad för att jag inte gjorde det alltför svårt för mig, blev riktigt nöjd och klar i tid =)


Nu ska jag göra middag till mig och min älskade och duktige pojkvän.
  Sen har vi en massa god efterätt som vi köpte idag på maxi...gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0