Onsdag

Strax ska jag iväg till tandläkaren, har tid 10.. är inte så värst nervös än.

    Nästa vecka ska jag betala hyra för lägenheten.. 4200kr / var för mig o Andreas i sommar, inte alls roligt! Hade kunnat göra nåt roligare för pengarna, men så har vi en nyrenoverad lägenhet i det bästa området iofs.. så vi överlever.




Annars har jag just skickat iväg ett mail till min bank och sagt att jag vill öppna ett till konto, mitt fjärde hos de.
  Jag måste börja få ordning på min ekonomi! Gör av med pengar hit och dit utan att ha nån översikt på vad jag gjort o.s.v. Det är ju ok, men jag vill ändå ha mer ordning.. koll och kontroll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får en bra dag:)

2008-06-18 @ 08:44:04
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Nathalieviktoriasmode

matrix schampoon och balsam är jätte bra! :) åh va spännande jag tycker den sidan är jätte bra! :) kramis

2008-06-18 @ 12:47:20
URL: http://nathalieviktoriasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0