Kontroll

Saknar min Andreas, saknar att somna och vakna upp bredvid honom :(


Känner mig redan såå uttråkad, men samtidigt har jag svårt att koppla av. Jag har heeeela tiden en massa saker i huvudet som jag kommer på att jag måste göra. Grejer jag ska skriva upp, kolla upp, fixa i ordning... 
   Har börjat läsa flera böcker men kommer hela tiden på nåt annat som jag "måste" göra så jag kan inte koppla av o läsa. Börjar titta på nån film, men blir uttråkad o antingen somnar eller kommer på nåt annat å göra. Ikväll har jag visserligen suttit vid datorn, men har haft myror i benen hela tiden. Inte alls kunnat sitta still.. gaah. Så fort jag kommer på nåt måste jag skriva ner det för att inte glömma bort - eller bara så jag får ut det ur huvudet o slipper tänka på det.

 Jag måste helt enkelt ha kontroll på allting... på att jag gör o kommer ihåg allt. Och allt ska helst ske på engång.


Ska nog gå å lägga mig och försöka läsa lite.. men först måste jag skriva ner lite grejer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0