Fredagkväll

Nu har jag och min älskling varit på olearys och äntligen har vi ätit hamburgarna! Brukar annars ta nachotallrik eller lax. Hambrugarna var goda, egentligen är det BBQ såsen som jag tycker är det godaste oh hamburgaren dränkt i det blir ju perfekt... men var kanske lite för grötigt, gick ner iallafall.
   Andreas gick bort till Lars efter att ha följt med mig så jag fick hyra några filmer. Blev fyra stycken då jag inte kunde bestämma mig för vilken jag skulle välja. Hoppas jag håller mig vaken bara. Har laddat upp med lite glass & frukt efterätt i mina nyinköpta glas-skålar.



Filmerna
 - The animal
- The kingdom
- Rush hour 3
- Breaking and entering

     Tre action och en drama.. jag som skulle hyra en riktig tjej film hade jag tänkt, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0