Beställningen

Mitt paket kom idag! Eller mina paket, för det var två stycken! Ett som min farbror skickade och det andra från www.beautybay.com
   och jag är SÅ nöjd! Jag kunde inte ha varit mer nöjd med beautybay än vad jag är. Leveransen har gått hur snabbt som helst, jättebilligt allting, inga extra kostnader och produkterna är u n d e r b a r a¨+ att man fick med två små prover. Jag rekommenderar det verkligen, för jag är supernöjd! Längtar redan tills jag ska beställa nästa gång, funderar t.o.m på att göra en beställning nu på engång bara-för-att, så att jag har ett lager... ifall dom skulle stänga ner / öka priser / eller vad som helst, haha.



Produkterna som min farbror skickade är från strawberrynet.com
 Jag är super nöjd med de också =)


Kommentarer
Postat av: Nathalieviktoriasmode

Va kul! Jag ska nog åxo beställa därifrån sen! vad gick frakten på? frakten för mig kostade ca 150- 200 kr har jag för mig och sen fick jag betala 250 kr i tull tror ja det var! :)

2008-06-17 @ 13:28:54
URL: http://nathalieviktoriasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0