Visdomstand & tandläkarskräck

     Det är en visdomstand som håller på och växer i min mun!! Åhh jag är livrädd. Har världends värsta tandläkarskräck. Sjukt rädd för sprutor och då är det verkligen sjukt hur rädd jag är. Har fått ta "bedövningssalva" varje gång t.o.m då de skulle ta blodprov på sjukhuset förut då jag hade nåt fel på magen. En annan gång skulle jag prova på akupunktur för min rygg och nacke, efter att ha tvekat i en evighet lyckades människan sticka in 2 nålar (kom inte längre än så), men bara tanken på att de satt där gjorde mig livrädd och hon fick ta bort de väldigt snabbt..
   Sen gör det inte saken lättare eller bättre att jag hade världens värsta tandläkare förut som var hur okänslig och oförstående som helst. Jag SKA ha bedövningssalvan, oavsett om den hjälper speciellt mycket eller ej. Den lyckas iallafall inbilla mig att det gör mindre ont.

     I vilket fall fasar jag för den dagen jag måste dra ut visdomständerna. Jag är hur rädd som helst.
Bara tanken på att nålen sticks in.. usch.



Måste sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0