Umeå

Efter att bussen blev sen från Östersund, då det var så många som skulle med,
så var vi äntligen framme efter 6,5h. Resen gick bra i början men runt 10 började det bli jobbigt, tröttheten började komma i kapp och då var det 4,5h kvar.
     Var framme strax innan 14.30, sprang in på subway och köpte mackor och så hann vi precis med bussen hem.

Packade upp och sen gick jag iväg för att äntligen träna. Andreas kände sig inte helt 100 så han stannade hemma och pluggade.
     Uppgraderade kortet till guldkort, så nu kan jag gå på alla pass (när jag nu ska ha tid med det) och även få tillgång till travelpass, superbra och sen blev det bodypump. Vilket var superduper bra, har lite träningsvärk idag.. får se hur det blir imorrn.

När jag kom hem gick vi  & handlade, fixade middag, tog en vaaaaarm dusch (iskalla rum som vanligt här) och sen somnade jag på engång.

Vaknade runt 9.30 imorse och skyndade mig ner på stan för att fynda en massa! Var förbi skolan och fixade lite papper o nu ska jag se på ett avsnitt av gossip girl som Andreas fixat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0