Tonfisk & cola diet

Var på skolan en sväng förut idag å träffade seminariegruppen..
     När jag kom tillbaka cyklade jag & Andreas bort till Ersboda och handlade upp oss på en massa burkar av cola & tonfisk. 20 burkar cola (inte light!) & 16 burkar tonfisk (i olja!), då vet ni vad vi kommer äta och dricka de närmsta veckorna, med tanke på att de kostade 4kr respektive 5kr / st. Haha nej då, men eftersom det snart bär av mot Ålidhem så blir det en bra bit till Ersboda där de har billiga (och bra!) grejer så då är det lika bra att vi har bunkrat upp med två lager.

Andreas håller på och fixar & trixar med sin nya dator hela tiden, min älskling. Tänka sig att man har råd med en helt ny dator som student, iofs så sålde han sin förra för ett bra pris hehe. Själv dricker jag te, småäter & pluggar.

image484image485

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0