Tillbaka till Umeå

Åh vart har tiden tagit vägen?  Känns som att jag nyss kom hem och det var ett långt "jullov" framför mig... och vad nu, jo nu är det SLUT! Imorrn åker vi tillbaka till Umeå, 7.55 går bussen och nästa onsdag börjar skolan igen, föreläsningar, seminarier och allt vad det är. Måste åka upp imorrn för att hinna plugga en massa innan vi börjar.
     Känns som att jag skulle vilja vara uppe hela natten och bara vara... njuta av att vara hemma, men med mina vanliga tur kommer jag ändå att somna i soffan förr eller senare.


Samtidigt ska det bli skönt att åka tillbaka, så jag får återgå till min och Andreas vardag, som skulle vara ännu bättre om vi hade ett alldeles eget boende.. men det kommer, en sak i taget.


     Nu blir det  snart sen middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0