Stressad yrhöna

Vilken dag det var igår! Fick verkligen en stressig start. Började med att jag gick upp kl 06 för att göra färdigt det sista som jag hade kvar och gjorde mig i ordning för att åka till skolan. Satte mig sedan och tog det lite lungt för att jag var så snabb och blev klart med allt... tittade på schemat, 13.15! Tokigt, men men då kunde jag ju finslipa det jag hade gjort i lugn och ro då, så jag bäddade ner mig i sängen igen. MEN så får jag ett sms som jag inte ser förrän 08.05 "Vart är du?", svarar att jag är hemma för vi börjar väl inte förrän 13.15.  Vi börjar 8.15 får jag till svar. Blev helt plötsligt hur stressad som helst. Tur att Andreas var hemma för han kom på idén att jag skulle cykla till skolan (trots massa snö) för det gör han varje dag. Så jag fick honom att vänta på mig och vi cyklade hur snabbt som helst... kom bara nån minut för sent.
     Jag hade nämligen fått för mig att det var tisdag den 15de igår, för då börjar jag nämligen 13.15.

Inte blev det bättre då jag kom hem efter skolan. Somnade ett tag och hade ställt mobillarmet för att jag skulle iväg och träna men det ringer inte varje gång och såklart gjorde det inte det igår. Vaknade av mig själv och fick stressa iväg igen men jag hann även den gången.

Drack t.o.m kaffe igår, men bara 1/3 kopp.. går inte med mer. Te är mer min grej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0