Söndag

Wohoo, jag fick med min älskling på ett step-muskel pass och han var inte ensam kille där. haha, det var två till.
     Det gick inte så bra för någon av oss med step momentet men det gjorde inte så mycket, vi försökte iallafall... och jag är så stolt över min älskling som följde med.

När vi kom hem blev det middag, fiskpinnar för mig och vårrullar för Andreas (hade lovat honom de sista om han följde med haha). En snabb sväng ner på affärn, dusch och nu tittar jag på Victoria's Secret Fashion Show och dricker en stooor kopp te som Andreas gjort åt mig, världens bästa pojkvän.
     Upp tidigt imorrn för att ta mig till skolan. De andra tjejerna ska dit kl 8, jag kommer nog några minuter senare då det tar ett tag för mig att gå dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0