Sömnbrist?

Usch, vad äckligt! Hör när korridorsgrannarna kissar!


... uppe tidigt idag trots att jag börjar 15.15 (slutar 17). Ska plugga, har bara lite svårt att sätta igång då jag börjar surfa runt på alla bloggar, men då jag väl satt igång så är det inga problem.
   I vilket fall så känner jag mig väldigt trött i huvudet, har sovit i mellan 5-6,5h de senaste dygnen. Blev väl ganska fel där då jag kom hem (östersund) från stan och då satt mig o pluggade till 04 och gick upp 5,5h senare.. har inte hunnit ta igen det. Istället har jag druckit en massa kaffe! Nej jag tyckte ju inte ens om det (fram till för nån dag sen) och ändå blev det 3st igår (nu börjar jag kunna få ner lite mer än halva).


Efter skolan ska jag iväg och trängas i gymmet på iksu. Trots att det är väldigt stort så är det kö till masiknerna även där. Har ingen lust att gå på bodypump idag. Är rädd för att jag kommer tröttna på det om jag går för ofta.
   Annars är det rätt häftigt att iksu kör med ca 44 grupptränings pass per dag på vardagarna. Inte alls dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0