Snöstorm

Det ska visst bli stormväder här inatt, frågade Andreas om vi skulle packa en väska "ifall att" men inte då.

Tänkte att jag skulle sova nu, helt slutkörd i huvudet... är dock rätt nöjd över att jag lyckas superbra med min planering. Läst precis allt deom som jag hade planerat att jag skulle göra innan läggdags ikväll. Imorrn blir det till att svara på tusen frågor och förbereda inför två seminarier (mån-tis). Ska klämma in ett träningspass också nånstans.


Dagens smärta:
Tanden vägra ge med sig, hade väl inte trott nåt annat heller då den håller på och växer för fullt.. men satan vad ont det gör. Har biti så mycket på tandköttet då jag ätit att det är väldigt uppsvullet.
     Plus att jag rev mig på tummen idag då jag skulle riva potatis till mina (våran middag!) rårakor som fick en misslyckad form men var väldigt goda (- gott, då det inte var formar utan en stor röra i princip..god röra).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0