Självdisciplin, kom tillbaka

Vad är det för fel (inte på mig dock, på nåt..men inte mig)? Har totalt glömt bort vad självdisciplin innebär!

     Till att börja med gick jag inte upp samtidigt som Andreas, utan låg och sov tills han skulle iväg 8.30 och jag som hade planerat att jag skulle upp och börja plugga (usch, får en hemsk känsla i magen när jag tänker på hur mycket jag har att göra tills på onsdag och jag har inte ens börjat). Sen när jag väl tagit mig upp ur sängen, då jag jag allt annat än det jag ska göra. Fan, det var ju därför jag åkte upp till Umeå flera dagar innan, för att hinna plugga.
     Istället har jag suttit och letat efter en massa böcker, läst skitbloggar och bokat in ett body pump pass 11.15. Efter passet ska jag och Andreas ner på stan så då hinner jag inte heller plugga nåt.


ÅHH måste ta tag i mig själv. Har nästan 100A4 sidor på engelska att läsa OCH skriva 8-10 Ajävla4 sidor till onsdag.

... men nu måste jag faktiskt äta frukost och packa ner grejerna som jag ska ha med mig... så jag skjuter upp pluggandet lite till.



åhhh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0