P l u g g - helg

Nej, jag var varken full eller i kemisk obalans inatt... jag var bara jävligt trött i kroppen efter att ha gått fram och tillbaka i den nysnöade, blöta och djupa snön, allt för ett glas vin som jag var så sugen på. Andreas var inte lika trött. I vilket fall beställde jag klänningen i mitt suuuper trötta tillstånd och jag ångrar det faktiskt inte ett dugg, för det var ett väl genomtänkt köp.


Den här dagen har bestått av rapport skrivande hela dagen, från att jag vaknade (runt 10) tills nu, då jag stänger igen fabriken. Blir nästan imponerad av mig själv hur många svåra, coola ord jag kan producera då det verkligen gäller. Kom på att hela den här helgen har faktiskt varit en riktig plugg-helg. Både jag och Andreas har suttit fullt upptagna på varsitt håll vid samma skrivbord och fått en massa gjort. Ska bli skönt att åka hemtisdag och koppla av lite (även fast rapporten inte är helt klar, ska vara inne den 18de och jag har en massa ny litteratur att läsa till B kursen) och att jag kommer sakna Andreas.

Tänkte visa en bild på våran otroligt goda middag igår med sånna stora räkor, starkt som fan blev det och supergott...men det gick inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0