Onsdag

Nu är det såhär att jag är EXTREMT trött.. känner mig alldeles blek och ful.

Lyckades få en hel del gjort imorse, stressade iväg till skolan i sista minut men var ändå där för tidigt då min klocka går fel... vilket iofs kan vara en fördel ibland. Hade seminarium och sen blev det träning för mig och Andreas, gick finfint. När vi kom hem så var det en tjej som skulle komma och köpa Andreas dator, så nu är han utan i några dagar. Iallafall så åt vi middag efter det och sen blev det plugg igen och nu orkar jag verkligen inte mer.
     Tänkte försöka lägga mig före 23 men har en massa räkningar som jag måste betala också.
Imorrn ska jag upp tidigt för att hinna plugga innan föreläsningen som är kl 10.15-12. Efter det blir det till att stanna kvar på skolan och plugga i några timmar och efter det kila ner på stan och shoppa något fint. Sen middag hos Jelena.


En heeelt annan sak, jag VISSTE att Marlena är mördaren i evighetssåpan "våra bästa år". Har följt den sen jag var bebis (typ!) och kommer ihåg när hon hade en demon i sig, var fastbunden i sängen och helt galen. Sen dess har jag alltid tyckt att hon ser lite psyko ut ochjag blev faktiskt inte förvånad när hon sprutade in gift i Tonys slang, så  atthan dog, när han låg på sjukhuset... och en massa annat!   
    Känner att jag bara svammlar och pratar helt osammanhängande... därför blir det dusch nu till att börja med. och SOVA så snart det bara går.

P.S: Drack super gott kaffe idag, i Hum-huset...Mojdeh har rätt, godaste kaffet där.. kan t.o.m jag som nybörjare avgöra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0