ONSDAG är en bra dag

Allt slit lönade sig idag då jag gick hem med ett VG på arbetet som jag satt med X antal timmar, känns riktigt skönt.
     Unnade mig hela två koppar kaffe idag inom 1h. Första drack jag efter lunchen och andra var ca 45min senare då vi hade rast och en tjej i klassen frågade om vi skulle köpa kaffe. Visst sa jag, som glömt bort att jag nyss druckit... aja det var i hum-huset där de har det godaste kaffet.


Nu har vi ätit supergod middag, Andreas gjorde mig gladast genom att säga att han äter t.o.m godare mat här än hemma hos sina föräldrar :) Det är en komplimang, för alla vet väl att vägen till mannen / killens hjärta går via magen. haha, nä nu ska jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0