Min nya vardag

Psssst, glömde säga att jag fått in nya rutiner i min vardag, superduperbra! Det ser ut som så att jag går upp mellan 7-8 (beroende på hur trött jag är) varje dag, oavsett vilken tid jag börjar. Pluggar antingen hemma eller går till skolan & gör det.  Där vid lunch kilar jag iväg å tränar, vilket innebär antingen före eller efter ett seminarie / föreläsning. Efter träningen äter jag lunch, sen går jag antingen på föreläsning / seminarie eller pluggar på skolan / hemma. Då jag kommer hem pluggar jag lite till & sen gör jag och min älskling Andreas middag och efter det har jag så tråkigt att jag pluggar igen.

Visserligen varvar jag pluggningen med lite tv-tittande, småätande, te-drickande (ibland även kaffe) & blogg-läsande.. men jag är ju inte mer än människa!


Det här passar mig alldeles utmärkt.

Pussas en del med min Andreas också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0