Helgen

Ännu en helg har passerat och det hur snabbt som helst.

I fredags var vi ute och åt.. var på Olearys. Där fick vi vänta på bord ett tag och hade vi inte sagt till efter att vi druckit upp våran drink så hade hon helt glömt bort att vi skulle ha ett bord! Åt iallafall suuupergod mat, jag tog en mix av olika kött med en massa tillbehör; såser, ost, bönor ja allt möjligt! Andreas åt oxfilé ,bea & strips.. haha va oväntat.       Efter middagen gick vi på hemköp o köpte snacks sen åkte vi hem. Började se på film men jag slocknade SOM VANLIGT. Blir så irriterad på mig själv för att jag kan verkligen inte hålla mig vaken.

Såklart vaknade jag tidigt igår. Satt och pluggade ett tag, både jag & Andreas. Sen skulle vi bort till Ersboda för att det var så fint väder ute... men då somnade vi båda två! Vaknade strax efter 15 och då tyckte Andreas att det var för sent att gå dit men jag fick med honom iallafall. Tur var väl det för vi fyndade en massa, bland annat annanas för 10kr/st =)

Idag hade vi bestämt att vi skulle till Iksu för att simma och bubbla efteråt. För första gången sen vi blev tillsammans vaknade Andreas och gick upp för mig, under en helg. Det har ALDRIG hänt förut! Iallafall så pluggade vi och sen for vi bort till Iksu. Hur skönt som helst att ligga i poolen o relaxa efter att vi simmat x antal längder. Var helt sjukt slut i kroppen efteråt, fattar knappt att jag kunde ta mig hem.. så trött var jag.
   Gjorde god men alldeles för stark middag, bränns fortfarande runt munnen. Fixat lyxig matlåda till imorrn o pluggat lite har jag också hunnit med.

Nu ska jag lata mig lite och sen ska vi se på basket (på tv). Ska till skolan 8.15 imorrn, börjar egentligen inte förrän 13.15 men ska träffa min seminarie grupp 10 o förbereda.. så jag tänkte gå dit tidigare o förbereda mig. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0