Favoritrensning & recept

Nu så har jag rensat bort nästan alla mina "favoriter". Går ju inte annars, för ju inget annat än sitter och surfar runt på de.

Ska plugga en del idag, stannar hemma och gör det. Tur för det har snöat en hel del här nu och det ligger ännu mer på marken.



Är 3a, 6a och 7a på tre olika lägenheter, är ganska säker på att jag inte kommer få nån av de, bostadens konstiga kösystem.. men det kommer upp nya 2or och 3or i princip varje dag..



Btw så blev middagen igår skiiiiiiiit god. Andreas var som vanligt lite...skeptisk då jag skulle trolla ihop något, men han blev glatt överraskad, som varje gång hittills! Så jag delar med mig av receptet, snäll som jag är.

Nån form av pasta
Röda linser
Tonfisk
(blågrön burk. Nån krona dyrare men helt klart godast, de andra smakar skit)
Lite matlagningsvisp (så att det blir en sås)
Lite turkisk yoghurt (så att det blir mer sås)
Salt, peppar, nån droppe pressad citron och örtkrydda.

Koka pasta, och blanda i linserna då pastan är färdig.
Blanda och värm resten i en kastrull.
KLART! Ät och njut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0