FÄRDIG

Åh äntligen är klar med inlämningen!  Den har verkligen tagit tid, men det har det varit värt. För jag är väldigt nöjd med resultatet.

Somnade strax efter 04 inatt och vaknade av att Andreas skickade sms runt 9.30. TACK ÄLSKLING, annars hade jag fortfarande legat och sovit då jag känner mig som en zombie. Förstår inte ens att jag kunde vakna av smset, så sjukt trött. Övervägde att strunta i att läsa det då jag hörde vibrationerna (haha) för jag var helt säker på att kl var mellan 7-8, tror till och med att jag SA det (neeej klockan är bara 7-8), men nånting fick mig ändå att öppna och läsa det. BRA!


Nu ska jag ta mig ett bad och sen sova. Ikväll vill jag gå och se på basket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0