Effektiva måndag

Idag har det varit en heeeeeeel dag. Började med att jag klev upp 06.15 som en zombie (la ossefter 00 igår) kilade iväg till skolan vid 07.30  (framme 8, börjar 8.15) )och satt på första föreläsningen på sociologi B fram till 10 (med en rast mellan) 10.15 började nästa kurs, organisation & ledarskap. Där var det föreläsningar fram till 16.30 med lunch mellan 12-13.  Då jag var färdigt med det blev det träning, ett body pump pass. Konstigt nog orkade jag hur mycket som helst, ökade vikterna men blev ändå inte ett dugg slut, kan det kanske bero påatt jag druckit två koppar kaffe och två koppar te idag(?) inne på tredje nu förövrigt.
     När vi kom hem (Andreas tränade i gymmet) så var världens bästa älskling så snäll att han fixade middag (hans specialité: vårrullar) medan jag duschade. Efteråt diskade han också för att det skulle gå snabbare, hehe. Annars brukar en av oss alltid stå och hålla den andra sällskap medan den diskar... och tiden går ju faktiskt fortare om man diskar än om man bara står där. Iallafall så var det supersnällt av min älskling för då hann jag göra lunchlåda till imorrn också.
     Efter middagen blev det plugg, har seminarie i organisation & ledarskaps kursen imorrn och i sociologi på ons. Ont om tid men det ska nog gå bra.


MEN, det värsta är att jag börjar känna mig halvdålig nu...jätte ont i hela högra sidan av huvudet (örat, halsen), hoppas det går över till imorrn, för jag har verkligen INTE tid att ble dålig nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0