American history x

Åt godaste (och senaste) middagen för ett tag sen och en massa annanas till efterätt.. är helt full i magen nu.
     Kan ändå inte sova då jag är såhär mätt så jag ska se på en av världens bästa filmer, American history x, tills jag somnar.  Har sett den flera gånger och gråtit varje gång.



Var inne på Iksu;s hemsida, såg att de höjer priserna nu 2oo8 för träningskorten, bara några enstaka kr iofs så det är rätt lungt. Ska uppgradera mitt kort till Guld- kortet (från silver), tjänar mer på det. Dels får jag gå på alla pass där jag längtar efter body pump men så kan jag också träna på träningshuset så fort jag är hemma. Så att jag kommer inte stå och betala nåt i sommar som jag inte använder´, utan jag kommer använda det där jag befinner mig... då jag äntligen får tillgång till travelpass, perfekt! Längtar redan till imorrn då jag ska fixa allt och eventuellt gå på ett body pump pass då.
   
     Imorrn då vi kommer fram runt 14 ska vi åka hem och packa upp sen måste jag ner på skolan och skriva ut alla papper jag behöver för att kunna plugga. Efter det bär det iväg till iksu för att fixa kortet & träna och sen ska Andreas och jag handla en massa mat & laga middag tillsammans.

Tillbaka till tv;n nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0