Torsdag

Har precis gjort klart opponeringen :) Gick upp kl 7 och gjorde färdigt allt, så nu kan jag vara "ledig" några dagar med bra samvete. Ska visserligen gå igenom lite saker i organisation och ledarskaps rapporten men det fixar jag idag efte skolan (slutar 17.00!). Sen ska jag även börja läsa boken nu i helgen (och packa & städa), som jag köpte igår,  till det nya momentet på måndag så jag har ett litet försprång. Beställde böcker för 500kr igår till det , jäklar att det ska vara så dyrt.. visserligen var pappa snäll och betalade men det är ju fortfarande dyrt.. den boken jag köpte på stan gick ju på 200kr! aja. kan trösta mig med att jag smög ner en bok utöver kurslitteraturen i beställningen :)


Ska snart klia iväg och träna, eller snart o snart... om ett tag, haha.
Ikväll ska jag på dejt med tjejerna hos Jelena, det blir skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0