Torsdag

Jag har verkligen fyrkantiga ögon nu. Har suttit och läst en massa sidor på engelska (40-50st för att vara lite mer exakt) sedan imorse (med undantag för våra bästa år kl 13-13.50, dock så läste jag under reklamen) och nu är jag äntligen klar. Det är en stor uppgift som väntar på att bli gjord fram till 19de feb och vi fick instruktioner igår. Det börjar med att det är en grupp uppgift och sedan ska man själv skriva en rapport på 8-10 sidor. Det sistnämnda ska iallafall bli roligt, det är lite mer min grej.

Ska kila ner till skolan nu för att Jelena skulle hämta oss där så att vi kan åka iväg och titta på lite inredninsgrejer. Måste bara göra mig i ordning lite snabt. Det första jag ska göra när jag kommer ner iallafall är att köpa kaffe, Andreas har duckit tre st idag, orättvist.

Indierna bredvid har gått på toaletten säkert 20 gånger under tiden jag har suttit och pluggat, jävligt äckligt att lyssna på det. Först hur de kissar (och Gud vet vad) och sedan hur de spolar, hela tiden.




Åker jag inte hem dan före alla hjärtans dag så kommer jag inte kunna åka hem förrän i slutet på mars. Väljer det sista, vill inte lämna mitt hjärta på alla hjärtans dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0