Tjuvar!

Vi har märkt att någon tar mjölk av oss! Nån snål jävel i min korridor... vi har flera gånger köpt mjölk och bara använt lite första dagen och sen har vi inte behövt den.... MEN då vi några dagar senare har behövt den så är det pyttelite kvar. HMM, undrar om kossorna varit och hämtat tillbaka den? Det här började efter att de två senaste flyttade in muppen (tant-namnet) bredvid mig och den nya killen. Men nyss då vi skulle hämta grejer i kylen så är det nån SNÅL JÄVLA IDIOT som har snott SAFT av mig. och det VET jag för att jag har TVÅ flaskor saft i kylen, en öppnad och en OÖPPNAD. Gissa vilken idioten hade tagit ur då? JA den OÖPPNADE såklart!!! Gaaah vad irriterad jag är. Personen vill verkligen att jag ska veta att det är nån som tagit.... varför skulle de annars ta den oöppnade jävla flaskan då det står en öppnad precis bredvid(?)


Längtar tills vi flyttar till eget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0