Sprängas?

Oppositionen gick bra.. lärorikt o höra vad andra tycker om ens rapport. Men jäääävligt drygt, alla 8 skulle prata i mellan 15-20 min och ibland drog det såklart ut på tiden.. aja ska inte klaga, vi blev ändå klara nästan en timme innan, hihi.


Body pumpen tidigare idag var det värsta jag varit med om... eller det tyngsta. Trodde mina stackars biceps skulle sprängas, så ont gjorde det.. men jäklar vad skönt det känns efteråt.  Det var alltså ett riktigt hårt pass. Tror jag ska börja gå på det isället för på onsdagar, hmm tål att funderas på.'



Snart kommer Jelena och hämtar mig.. har köpt massa gott snacks att ta med :)
     Imorrn ska jag följa med Andreas på hans sittning, hoho det blir skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0