Söndagkväll

Sitter och dricker te nu, jätte gott är det. Fick för mig att jag skulle köpa färska fikon då vi var på maxi förut. Det var verkligen ingen höjdare, smakade inte alls bra. Lyssnar på skön musik gör jag (vi) också - Everlast.

Funderar på om jag ska sova för att det ska bli måndag snabbt, så jag kan kila iväg på ett bodypump pass... efter seminariet. Seminariet imorrn ja, har svarat på nästan alla frågor men det var i fredags och sen dess har jag inte öppnat böckerna. Har lite dåligt samvete för det, men känner mig inte alls sugen. Jag har fem heltids-plugg-arbets-dagar framför mig så ikväll borde jag få ledigt.. MEN har en känsla av att så blir det inte.


Två saker
1. Längtar så tills det är dags att lämna den här studentkorridoren, det suger här.
2. Jag har haft städvecka den här veckan, skött mig utmärkt, förutom att det blev inget fika för de andra ikväll ( kan ha nåt att göra med första punkten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0