Snöblandat regn

Jag som tänkte promenera bort till Ersboda och byta Andreas vattenkokare som inte fungerar längre till en annan, men så är det pissväder ute :( Snöar jättemycket och det är snöblandat regn, så jag har verkligen ingen lust att gå ut. Istället ska jag sitta inne och plugga så att jag kan stöka på i lägenheten imorrn, som jag hoppas vi får flytta in i då.

Måste gnälla lite också, på min superkänsliga mage. Med tiden har jag lärt mig vad den inte tycker om, vad jag får ont av.. men ändå imorse, så skulle jag äta det jag får ont av. Istället för att hålla mig till det vanliga så ville jag ha det jag får ont av. Visserligen var det gott, men. Nu sitter jag alltså här med en ond o uppsvälld mage! Ska ta och plugga nu och sluta gnälla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0