Sköna måndag

Wohoo, blev en jäkla fart på mig efter att jag varit iväg och tränat. Så underbart skönt det känns, speciellt idag också.. då jag hade extra energi och ökade vikterna.
     Efter det blev det en snabb introduktion till modern sociologisk teori B, sen bar det iväg till ica maxi för att handla. Klent med mat här hemma då vi hoppades på att få flytta idag och alltså har ätit upp det mesta, men det fixade jag efter en sväng på maxi. När jag kom hem hade jag eget disco på Andreas rum, med hög musik och plugg - funkade faktiskt riktigt bra. Andreas kom hem och så gjorde vi måndags-lyx-middag som vi njöt av medan bengeten bredvid oss åt havregrynsgröt. Han är benig som en get och det är inte mitt fel att han prioriterar nåt annat än god mat, typ. tog iallafall en låååång och varm dusch efter middagen och nu har jag pluggat effektivt i nån timme, jävligt nöjd.



Har nyss fått fotmassage av min älskling, go´natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0