Måndag

Uuuuäääh, jag har tappat motivationen!  Hade planerat att plugga i helgen så jag kan ha lite ledigt från det då vi flyttar in, men icke. Nåt sånt har inte blivit av, har gjort allt annat utom pluggat och idag börjar nya momentet.. och träningen ska vi inte tala om, haha. Blev ett mördarpass där i torsdags men sen så tog det stopp, ska visserligen iväg strax men ändå.

Allt som finns i huvudet nu är flytten, tänker på det hela tiden haha. Kan inte koncentrera mig på nånting annat, alla möbler, allt jag vill göra, allt allt bara snurrar i huvudet. Ringde och pratade (tjatade på?) med hyresvärden nyss och frågade om hon vet exakt vilken dag vi får flytta in. Eftersom besiktningen är på torsdag förmiddag så kunde vi hämta nycklarna på eftermiddagen. Jag som hoppats på idag men varit beredd på tors- fre, blir bra i vilket fall. Då fick vi iallafall ta med oss mappen med allt som behöver renoveras för det var en hel del, nice nice.


Har dåligt samvete för att jag inte sätter igång med pluggandet, sitter bara och tittar på klockan & räknar ner timmarna tills vi får flytta in.. men jag ska, sen.. snart typ. Måste se på "Våra bästa år" nu... tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0