Måndag

Nu är jag tillbaka, har haft fullt upp med att skriva rapport i sociologi b, det har tagit mig (från det att jag gått upp tills det var dags att sova) alltså hela lördag, hela sönag (förutom då jag tog en paus och bakade äppel-cheescake) hela måndag och idag är det tisdag o jag blev precis färdig. Ska bara fin justera lite och sen skicka in, är faktiskt väldigt nöjd. (i fredags var vi på after work på news.. det var så gott och var omöjligt att sluta äta, haha )

Det har varit underbart väder och i mitt rum, där jag har suttit och pluggat (inget internet =massor gjort) har solen varit riktigt stark och jag är full av vårkänslor :) Längtar tills vi ska åka hem så jag kan sätta mig på ballkongen i SOLEN med en filt o läsa nån av alla böcker jag har beställt. För övrigt åker vi hem, troligtvis, den 19de mars :)
 
Vi får inte flytta in förrän nästa helg :S  hon som bor där nu måste hinna städa och allt vad det är, men men. Sista helgen nu alltså... åhh vad jag längtar!



Andreas kommer inte hem förrän sent ikväll, han ska iväg på föreläsning och sen får de middags buffé. Själv ska jag på skolan 13.15 för att redovisa i organisation & ledarskap, efter det är det är det föreläsning till 17.00. Tänkte gå iväg och träna efter att jag slutat då jag annars kommer vara hemma ensam så länge, drygar ut ensamtiden med lite träning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0