Lördag

Tänkte lägga in en bild på hur Andreas rum ser ut nu men det är inte så stor skillnad, bara att det är två sängar så det är väldigt trångt, men inte i många dagar :)  Hade hoppats på att få flytta in redan imorrn men så blir det nog inte då kinsen inte hört av sig idag. Aja vi har iallafall haft sista helgen här..skönt.

Fredag bestod av sittning, vilken vi var på bara för matens skull ( taccos för 20kr är inte fy skam) sen gick vi tillbaka till Stefan där vi suttit innan, killarna spelade poker och jag somnade :P  De andra gick ut sen men vi åkte hem haha.
     Lördag, igår, åkte vi bort till Ersboda så jag fick fynda lite tonfisk för 4kr/ st haha, traskade omkring där men hittade inget speciellt som vi behövde. På kvällen gjorde vi en jätte stor efterätt som vi skulle äta medan vi såg film men filmen sög så vi tog en promenad ner till skolan och hämtade cykeln som Andreas lämnat där i fredags. Hittade en olåst cykel som vi tänkte frakta med oss hem, men den var så liten så den fick stanna kvar.
     Sen hann jag med att packa ner nästan hela mitt rum, förutom kläderna för de har jag ingenting att packa ner i..


Idag, har vi lyckats bära upp grejer från källarn o greja på lite i rummen. Sen lyckades jag tappa en kopp full med het dryck nedför trappan. Jag hade gjort i ordning fika på min sida och skulle ta med till Andreas och medan jag skulle låsa upp dörren ställde jag koppan på räcket, det har funkat bra varje gång och hade gjort det även den här.. OM INTE jag hade stött till den innan jag skulle ta tag i den.. slutade med att den for mellan "gallren" och ned på trappan under oss där det var en kille som just kommit ut från tvättstugan... åhh stackarn var alldeles vit i ansiktet och i chocktillstånd. Usch det var jag också men jag såg ju iallafall vad som hände, han hörde bara en STOR smäll. I vilket fall hade han inte fått nånting på sig och jag torkade upp allt så nu är allt frid och fröjd o vi har en kopp mindre.    Eller två, en av de jag fick av Mikaela i födelsedagspresent har gått sönder :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0