Jippie, bra nyheter!

Åhh är helt uppe i varv nu!! Hon från lägenheten ringde och sa att vi kunde få börja flytta in redan på söndag! Visserligen går inte det då vi inte kan hämta ut nycklar från hyresvärden på en söndag, MEN det första jag ska göra på måndag är att hämta ut nycklarna! Hoppas bara hyran kommer den här veckan så att vi kan betala.. men den borde komma idag / imorrn.
     Tur att första momentet är avslutat, eller ja, jag har opponering kvar men jag var så smart att jag läste igenom arbetet jag ska vara opponent på igår så jag har rätt stor koll på vad jag ska ta upp. Ska läsa igenom en gång till och sen skriva ner de där två A4 sidorna sen är jag klar.  Hmm borde kanske ta mig ner till stan och leta efter gardiner och bestick? Det är soligt ute så jag kanske borde promenera ner till stan? Jag ska ju ändå köpa ny kurslitteratur till nya momentet på måndag. Hmm, vad ska jag göra??  Kanske borde vänta lite med att handla mer till lägenheten, speciellt med tanke på att jag köpte jeansen igår och snart kommer hyran.. men vi har ju inget att äta med och fina gardiner är ett måste, för jag vet precis hur de ska se ut - tur att jag har världens bästa pojkvän som inte "bryr sig" så mycket utan låter mig få fria händer :D

hmm undrar vad jag ska göra?? Borde nog börja med att göra mig i ordning iallafall.

Ikväll ska det rullas köttbullar iaf! Andreas ska få hemmagjorda köttbullar utan griskött! =)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Roligt med bra nyheter!

2008-02-20 @ 10:12:40
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0