Hög som ett höghus

Kom nyss hem... känner mig helt hög av allt koffein jag fått i mig de senaste dagarna. Konstigt nog har jag ändå inte problem med att somna, lyckas rätt bra. Kom i säng efter 04 igår då vi åkte iväg för att äta på Max strax innan det sen var jag uppe 7.30 imorse, full fart.. skola och hela köret. Hunnit med att plugga, umgås och vara en sväng på stan.
    Men nu blir det lite lugnare några dagar för jag har en jävla massa plugg framför mig..  det ska bli så roligt, för det är riktigt intressant det som vi håller på med. Sen så är det dags för flytt snart, wohoo kan inte bli bättre.

Nä nu ska jag säga åt min älskling att vi ska stänga igen fabriken för ikväll och pussas lite istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0