Fyndat

Hittade mina koppar, mina koppar som jag har velat ha hur länge som helst!! Helt perfekta! Det bästa av allt var att jag fick FYRA koppar med FYRA fat för 25kr! haha, killen var nog lite yr. Det var ju 25kr/st, men inte mig emot. Kan tillägga att  vi var snabbt iväg därifrån efter att jag betalat! Fick konstiga tankar om att han skulle säga till mig att han tagit fel.. haha.
     Handlade en massa idag också, till lägenheten och kläder till imorrn. Ska iväg för fika / dricka vin imorrn, har inte riktigt bestämt oss hur kvällen ser ut men det behövdes nya kläder iallafall.

Fullt schema imorrn. Ska upp tidigt för att plugga, efter det blir det iväg till iksu och träna. Efter träningen måste jag ner på stan för att fixa lite grejer, sen skola och seminarium kl 15-17.00, efter det ska jag snabbt hem & göra i ordning mig och sen ner på stan. Vill ha fredag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0