Fredag

Jag bokstavligt talat flög upp ur sängen imorse för att börja skriva på min rapport. Har så många idéer om hur den ska bli och det känns super bra.. håller på för fullt nu. Känner mig stressad över hur jag ska få med allt, inte vad jag ska få med :)
     Den ska vara inlämnad / inskickad på tisdag.
Igår gjorde jag / vi färdigt organisation & ledarskaps redovisningen till tisdag, skönt.


Ikväll funderar vi på att gå på after work (school?), men först blir det en massa plugg och sedan träning.
Så får vi väl se...


Btw så är det här näst sista helgen i studentkorridor :)  Om vi råkar ha väldans tur så kanske det t.o.m är sista, men vi utgår från att vi kommer spendera nästa helg här också.. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0