Fredag kväll

Hade en jätte bra kväll igår :) Började med att vi gick på News och åt, dyrt men riktigt gott. Efter det gick vi på mc donald´s och köpte kaffe, sen Pipes för vin och nötter, Extreme hann vi också med (där vi kände oss som tanter då det i princip bara var nyblivna 18-åringar) en sväng på Max efter det och sen åkte vi hemåt.
     Har harft ont i magen hela natten och inte alls sovit bra (det kanske var på grund av nötterna?). Vet inte vad det är för fel men kom på mig själv att jag hade en ny ursäkt igår igen. Varje gång jag fått ont i magen har jag haft en ursäkt, bara så jag inte ska behöva gå till doktorn och kolla upp vad felet är. Men igår / inatt kom jag verkligen på mig själv och tur att jag har en tid inbokad nästa vecka. Nu är det slut på ursäkterna - att jag äter för snabbt, inte tuggar riktigt, äter för mycket, äter för lite, äter sånt som jag vet att jag får ont av, blandar för mycket och allt vad det kan vara.

image487 -Mums var det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0