Födelsedag & Ikea

Ikväll blir det födelsedagsfirande och imorrn åker vi till ikea. Vi siktar på att komma iväg 07.00, ska bli riktigt skoj Andreas får stanna hemma och roa sig med sin nya dator =)



   Idag är det verkligen skitväder här! MEN jag klädde ändå på mig och cyklade iväg till iksu för att träna. Tvekade inte speciellt mycket heller, hade mest problem med vilken jacka jag skulle ta i det här snö-regn-storm-ovädret.. men annars så var det inga problem.
     innan jag kilade iväg satt jag och pluggade & det är vad jag gör egentligen.. förutom min lilla paus just just nu.
Ska återgå till det nu.



Har en sån där konstig känsla då jag känner mig hungrig hela tiden, trots att jag nyss ätit (typ!) en ko, skumt!

image486

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0