Äntligen en ljus morgon

Idag är jag lugnare jämfört med igår då jag märkte att någon snott saft av mig! hihi.

Det var en riktigt bra morgon imorse, la mig i tid och var pigg & utvilad trots att klockan var 06.45 när jag gick upp. Ja visserligen går jag upp vid den tiden (oftast) på vardagar, men då är jag inte så utvilad som jag var imorse. Fixade i ordning frukost till Andreas också, höll på att komma för sent på grund av det då det drog ut på tiden.. men jag hann.
     Första morgonen jag går till skolan då det börjar bli ljust. Det var riktigt härligt att promenera till skolan imorse faktiskt, speciellt då James Blunt sjöng för mig i lurarna =)

Redovisade med min seminariegrupp och det gick faktiskt jätte bra. Vi redovisade allting i sketch-form så att det blir lite roligare.. blev riktigt nöjd.
     Efter det hann jag med ett body pump pass. Kom hem och gjorde i ordning lunch, såg våra bästa år och pluggade lite. Sen var jag tvungen att vila ögonen några minuter.

Nu ska jag fixa lite grejer sen ska jag laga en super god middag till min älskling och mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0