Tisdag

 


... sitter och tänker lite på det som hände. Att det kunde ha varit mycket värre!
Vi åkte ungefär i 40-45km/h o ändå kändes smällen rätt rejält, tänk om det hade gått snabbare?
Eller helt enkelt om vi inte haft sån tur som vi hade(?) Det är glashalt ute och helt omöjligt att få stopp på bilen!! Även fast Andreas bromsade.
Åhh, det behövs så lite egentligen för att allting ska slockna! Jag blir så rädd då jag tänker på det... ja, jag blir rädd då jag tänker på att det kan ta slut så fort! Allting! Andreas var så bra och helt lugn. Jag slog i knät en del o skrek till o antagligen skrämde jag upp honom lite.. men allt gick bra!
Det är så läskigt bara när man tänker på allt det där. Aldrig i livet att jag skulle köra efter minsta droppen alkohol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0