Måndag

Kom tillbaka till min älskling och Umeå i torsdags och det har varit kalas här hemma heeeela helgen. Vi har haft stooooorbesök från Östersund. Riktigt bra helg har det varit! Igår städade vi i flera timmar kändes det som, hittade ölflaskor och kapsyler lite överallt, haha.
Nu är det bara 11 dagar kvar till "jullov" men för mig känns det redan som att jag har haft mitt.. aja, jag tackar ju inte precis nej.

Idag börjar ett nytt moment kl 13.00. Det blir det sista på den här terminen, ska bli intressant.
Fram till dess väntar jag på två viktiga samtal och efter det ska jag iväg på skolan och låna en massa böcker. Har lyckats komma undan billigt den här terminen genom att LÅNA böcker, mycket bra! Istället har jag kunnat lägga slantar på massa annat roligt.

5min till det första samtalet
45 till det andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0