Måndag

Det här jullovet måste vara det bästa jag haft! Iallafall det som jag har tagit vara på bäst.

...däremot vet jag inte hur jag ska få med mig allt nytt till Umeå, håller på och investerar
i en massa så jag kan påbörja mitt nya år med att spara spara spara och vara ekonomisk!
  Idag blev det tre par skor för 250kr... fynd, med tanke på att de innan kostade 899, 499 och 399 :) Nu vill jag bara ha sommar så att jag kan börja använda de.
    
Ska fundera vidare på om det är värt att investera i en ny vinterjacka nu inför nästa vinter...
...eller om jag ska inviga min yoga-matta som jag fick av Andreas(?)
     Ojoj, tur att jag inte har större problem än så, hur hade det slutat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0